مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس آخر خط است ، فروش دیبالا به مغزمان هم خطور نکرده است

یوونتوس آخر خط است ، فروش دیبالا به مغزمان هم خطور نکرده است

جوزپه ماروتا در در مصاحبه ی مفصلی به واکنش در مورد شایعات رسانه ها پیرامون رفتن ماسیمیلیانو آلگری به چلسی و هم چنین انتقال دیبالا و پوگبا به تیم های متمول لالیگا پرداخت:

 

وقتی اوضاع خوب است ارزش مربی بالا می رود، یووه پایان راه یک مربی است، یکی از بزرگترین باشگاه های جهان. پیدا کردن تیمی بزرگتر از یوونتوس آسان نیست، مگر اینکه فکر کنید به پایان یک چرخه رسیده اید. ولی پیروزی ادامه خواهد یافته است.

 

گفته می شود کونته بعد از یورو 2016 دیگر مربی ایتالیا نخواهد بود، آیا ممکن است روزی به تورین برگردد؟

 

کونته موفقیت های و دستاوردهای فراوانی در یوونتوس داشت. او سالها اینجا بود، 3 فصل و جام های زیادی فتح کرد. طبیعی است که یک چرخه به پایانش می رسد، او حالا مربی تیم ملی است، اما روابط ما خوب است. این واقعیت که تیم های بزرگی به دنبال او هستند نشان می دهد که انتخاب های ما درست بوده اند. بازگشت به یووه؟ یک اصطلاح رایج در فوتبال این است که هرگز نگو هرگز، اما فرض ما بر این ست که مربیمان در کنار ما می ماند. من معتقدم که تا سالها می توانیم با آلگری پیش برویم.

 

او همچنین هشدار داد که فروش دیبالا حتی به ذهنشان خطور نکرده و آنها پل پوگبا را حفظ خواهند کرد:

 

دیبالا یک انتخاب آگاهانه اما ریسک پذیر بود. ما می دانستیم که استعداد بسیار خوبی را انتخاب کرده ایم که می تواند نماینده ی آینده ی باشگاه باشد. انتقال از پالرمو به یوونتوس قدم بزرگی است. این پسر به بهترین شکل ممکن گامش را برداشته است. او هنوز می تواند بهتر شود همین الان هم یکی از بهترین هاست. هرگز به مغزمان هم خطور نکرده است که بخواهیم او را بفروشیم.

 

او ادامه داد:

 

پل پوگبا؟ او بازیکن فوق العاده ایست، او هنوز می تواند برای اهداف یوونتوس کارهای زیادی بکند، وقتی جوان هستید، عملکردتان فراز و نشیب خواهد داشت، اما این واقعیت که او اشتباهاتی انجام می دهد به این معنی است که شجاعت عمل کردن را دارد. او دارایی مهمی برای باشگاه است و ما او حفظ می کنیم. ما بیشتر از سوداوری برای تقویت تیم تلاش کرده ایم، پیشنهادات 30 میلیونی برای زازا و 20 میلیونی برای روگانی را رد کرده ایم.

 

در ابتدای فصل ماروتا به خاطر فروش سه بازیکن اصلی تیم مورد انتقاد هواداران یوونتوس واقع شده بود…

 

من سالها در فوتبال بوده ام، عجله در قضاوت یکی از بخش های دنیای فوتبال است. ما سختی هایی داشتیم، مهم تر از همه رفتن بازیکنانی مثل ویدال و توز و پیرلو که جایگزین کردنشان کار سختی بود، چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ انسانی. ما بازیکنان با کیفیتی انتخاب کردیم، بازیکنان جوانی که شاید تجربه ی کمتری داشته باشند اما نماینده ی حال و آینده تیم هستند.

 

خوان کوادرادو این روزها چشمگیر عمل کرده است، آیا قرارداد او امکان دارد دائمی شود؟

 

ما شانسمان را برای قرض گرفتن این بازیکن امتحان کردیم. ما در حال بررسی هستیم، با چلسی سر انتقال او توافق شفاهی کرده ایم، او بازیکنی است که به تیم آلگری تفاوت می بخشد.

 

بایرن مونیخ؟

 

برخلاف لیگ قهرمانان، لیگ یک مسابقه ی مرحله به مرحله است که بهترین تیم همواره قهرمان می شود. در اروپا شانس و اقبال هم تعیین کننده هستند. ما بعد از یک نوار پیروزی طولانی با بایرن مواجه می شویم و برای اولین بار در طول این فصل تیمی داریم که روی کاغذ بهتر است، اما اول باید با بلونیا بازی کنیم، تیمی که در فرم خوبی قرار دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: